Spring naar inhoud

Sta jij ook op een beurs of bedrijven contactdag?

"Slimmer op de beurs"

Hoe je als "kleine" ondernemer "groot" kunt zijn op elke beurs.

Veel bedrijven nemen tegenwoordig deel aan de populaire Regionale Bedrijven Contact Dagen.
Een hele leuke manier om nieuwe contacten te leggen. Te netwerken.
Lekker regionaal, dus dicht bij de potentiële klant.
Deelname is over het algemeen niet erg duur, dus we wagen een kans!
Terecht!
 
Beurs ervaring
Maar…. niet iedereen heeft beurs-ervaring
Niet iedereen vindt het leuk om op een beurs te staan. Wat moet je daar doen?
Hoe benader je een klant?
En als je dan iemand ontmoet, wat dan??
Hoe klinkt jouw elevator pitch? Kan jij in het kort zeggen wat je te bieden hebt?
HELP!

In veel gevallen blijft het bij een gezellige ontmoeting.
Hapje en drankje er bij en dan hebben we het goed gedaan.
We hebben veel mensen gezien en misschien zelfs gesproken!
MAAR HEBBEN WE ER OOK WAT AAN??
Hebben we leads? Hebben we de gegevens van de potentiële klant?
En zo ja, wat heeft deze klant nodig? Is het wel een potentiële klant voor mij?
En hoe pakken we het aan ná de beurs. Wat doen we met die leads?

Deelname aan een dergelijk business event is dan niet zo duur, maar

Wat Levert Het Op?

Want de kosten lopen tóch nog wel op. Denk maar eens aan de kosten van:

  • Stand
  • Inrichting
  • Personeel
  • Reclame
  • Catering

Alles bij elkaar, toch nog een aardig bedrag. Dat mag toch wel wat opleveren?

Je hebt alles goed voorbereidt. De stand ziet er goed uit. Leuk cadeautje voor de bezoekers.
En aan het eind van de dagen zeg je: we hebben goede dagen gehad. Veel bezoekers!
Maar wat heeft het opgeleverd?

PBL-Coaching traint je daarin!
Hoe presenteer jij jezelf?
Hoe maak je van een bezoeker een klant?

Deze coachende training wordt gegeven door een trainer met brede ervaring in coaching, training en sales.

Meer info? Klik hier

Geef een reactie

%d bloggers liken dit: